Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Довгошия В$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6
|
1. |
Довгошия В. Мистецька спадщина композиторів Стрілецької доби (на матеріалі творчості М. Гайворонського, Л. Лепкого, Р. Купчинського) [Електронний ресурс] / В. Довгошия // Молодь і ринок. - 2012. - № 7. - С. 111-115. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2012_7_28 Проаналізовано творчу спадщину композиторів Стрілецької доби, а саме Михайла Гайворонського, Левка Лепкого, Романа Купчинського. Розглянуто стрілецькі пісні як яскравий пласт української усно-писемної культури, творений у час відчайдушної боротьби народу за незалежність своєї держави.
| 2. |
Довгошия В. Стрілецька пісня як основа творчості Романа Купчинського [Електронний ресурс] / В. Довгошия // Молодь і ринок. - 2012. - № 10. - С. 145-149. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2012_10_33 Висвітлено музичну творчість українського композитора, талановитого прозаїка, тонкого поета-лірика, літературного критика, автора низки стрілецьких пісень Романа Купчинського.
| 3. |
Довгошия В. Патріотичне спрямування сучасного навчально-виховного процесу учнівської молоді [Електронний ресурс] / В. Довгошия // Молодь і ринок. - 2016. - № 7. - С. 137-141. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2016_7_31
| 4. |
Довгошия В. Актуальність наукових розвідок музичних практик українського визвольного руху [Електронний ресурс] / В. Довгошия // Молодь і ринок. - 2017. - № 3. - С. 148-151. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2017_3_31
| 5. |
Довгошия В. Народознавча основа національно-патріотичного виховання в діяльності вчителя музичного мистецтва [Електронний ресурс] / В. Довгошия // Актуальні питання гуманітарних наук. - 2017. - Вип. 17. - С. 30-36. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apgnd_2017_17_7
| 6. |
Довгошия В. Національно-патріотичне виховання молоді в традиціях вокально-хорової творчості композиторів стрілецької доби [Електронний ресурс] / В. Довгошия // Молодь і ринок. - 2013. - № 10. - С. 125-128. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2013_10_28 Охарактеризовано становище національної освіти та проблеми поєднання національних традицій від цілісного освітнього процесу. Відзначено місце національно-патріотичного виховання у формуванні світоглядної культури та вихованні поваги до народів світу. Висвітлено основні види патріотизму за О. І. Вишневським: етнічний, територіальний та державницький. Обгрунтовано використання музичного доробку стрілецької доби історії України для формування патріотичної культури підростаючого покоління. Розглянуто постаті та творчий доробок композиторів стрілецької доби та особливості створення сюжетів пісень. Особливу увагу приділено аналізу художньої самобутності пісенного надбання стрілецької доби. Розкрито нелегку історичну долю української стрілецької пісні та проблеми її поширення на українських землях в ХХ ст.Охарактеризованы положение национального образования и проблемы совмещения национальных традиций и целостного образовательного процесса. Отмечено место национально-патриотического воспитания в формировании мировоззренческой культуры и воспитании уважения к народам мира. Освещены основные виды патриотизма по А. И. Вишневскому: этнический, территориальный и государственный. Обосновано использование музыкального наследия стрелецкой эпохи в истории Украины для формирования патриотической культуры подрастающего поколения. Рассмотрены фигуры и творчество композиторов стрелецкого периода и особенности создания сюжетов песен. Особое внимание уделено анализу художественной самобытности песенного наследия стрелецкого периода. Раскрыта нелегкая историческая судьба украинской стрелецкой песни и проблемы ее распространения на украинских землях в ХХ в.Characterized are the situation of national education and the problems of combining national traditions of holistic educational process. Noted is the local of national-patriotic education for the formation of ideological culture and respect for the peoples of the world. Elucidated are the basic types of patriotism for A. I. Vishnevsky: ethnic, territorial and the statehood. Grounded is the application of the musical heritage of small day history of Ukraine to form a patriotic culture of the younger generation. Considered are the figures and creative achievements of composers of musketeer’s day and especially the creation stories of songs. Particular attention is paid to the analysis of artistic originality song heritage Rifle day. Revealed are the difficult historical fate of Ukrainian songs and problems of its musketeer’s songs distribution in the Ukrainian lands.
|
|
|